In dit artikel wil ik wat dieper

Where business professionals discuss big database and data management.
Post Reply
shamimhasan07

In dit artikel wil ik wat dieper

Post by shamimhasan07 »

Hoe kunnen gebruikers echter plannen maken voor de toekomst als een overvloed aan softwarebedrijven en ambitieuze startups nu de manier willen veranderen waarop de bouwsector gegevens in hun projecten gebruikt? Ik heb vele uren over deze vraag nagedacht en verander regelmatig van gedachten bij elke nieuwe startup.

ingaan op de technologische trends waarvan ik denk dat ze de grootste impact zullen hebben op de bouwsector, en wil ik ook kijken naar enkele van de ontwikkelingen die momenteel gaande zijn. Onderweg zal ik mijn innerlijke Vanga kanaliseren telefoonnummers noorwegen om een ​​paar voorspellingen te doen op basis van wat ik op de markt zie.

Maar laat me eerst een stap terug doen naar ongeveer 2015 of 2016, toen ik een artikel aan het voorbereiden was over de technologiestapels in de industrie. Tijdens mijn werk interviewde ik hoofden van ontwerporganisaties over de problemen waarmee zij werden geconfronteerd. Uit de resultaten bleek dat ze gefrustreerd waren door het gebrek aan innovatie in BIM voor architecten. De ontwikkeling van Revit leek tot stilstand te zijn gekomen terwijl de kosten stegen. En voor velen leek het implementeren van best practices op het gebied van BIM en het creëren van consistente, gestructureerde data ongrijpbaar.

Het verhogen van de productiviteit is voor de meeste bedrijven een voortdurend doel, naast het extraheren van waarde uit de gigabytes aan gegevens die ze creëren uiteraard. Andere uitdagingen zijn onder meer het elimineren van knelpunten in BIM-workflows, het beheren van hardware-, software- en vaardigheidsvereisten, het vinden van manieren om gegevens in silo's vrij te maken en te integreren, om nog maar te zwijgen van het een stap voor blijven op de ISO-termen en -definities.
Post Reply