De LeadPages-gebruikers bij Digital Triggers gebruikten de

Where business professionals discuss big database and data management.
Post Reply
suchona.kan.i.z

De LeadPages-gebruikers bij Digital Triggers gebruikten de

Post by suchona.kan.i.z »

LeadBox die in de Podcast Landing Page-sjabloon was ingebouwd om bezoekers te laten inschrijven voor hun weggeefactie.[/caption] Wat opvalt: ik had LeadBoxes al eerder zien gebruiken voor deelname aan wedstrijdweggeefacties, maar deze LeadBox bevatte een element dat ik nog niet had gezien. . . Naast dat bezoekers kunnen deelnemen aan de weggeefactie,

kunnen ze met deze LeadBox ook een van de drie prijzen selecteren die ze het meest willen winnen via een dropdownmenu. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar dat is een extra formulierveld dat ik graag zou invullen. Bekijk deze LeadBox hier eens van dichterbij.

Twee content upgrade LeadBoxes voor een content upgrade resource frankrijk telegram december olvidtoulasbleepingcomputer op een blogpost over content upgrades. . . whoa.[/caption] Wat opvalt: Als u overweegt om een ​​content upgrade toe te voegen aan uw volgende blogpost, beschouw dit voorbeeld van Authority Hacker dan als een geweldige template om te volgen. Het bevat twee cruciale elementen

Meerdere LeadBoxes: Naast het einde van de post is het belangrijk om een ​​LeadBox op te nemen die lezers die het einde van de post niet halen, zullen zien. Zoals u kunt zien, heeft Authority Hacker er een aan het begin toegevoegd, gemarkeerd door een geel tekstvak. 2. Een opvallende downloadknop: Het is moeilijk om de downloadknop aan het einde van de post te missen, en dat is wat u uit dit voorbeeld moet halen. Gebruik een knop die opvalt. Laat lezers hun opt-in-mogelijkheid niet missen. Bekijk deze LeadBoxes hier eens van dichterbij.

Voordat je gaat, zou ik graag willen weten... Hebben de keuzes van deze maand je een idee gegeven voor je eigen bedrijf? Zo ja, laat dan snel een "ja" achter in de reacties hieronder. En als je even de tijd hebt, zou het geweldig zijn om te weten welk voorbeeld jou inspireerde.
Post Reply